A GKI digital szakértője megmutatta, hogyan változtak meg a vásárlási szokásaink az elmúlt években. Élelmiszert még nem, minden mást szívesen veszünk online.
Forrás: IT café
Szerző: Szűcs Péter
"Nem véletlenül beszélünk mostanában sokat a digitalizációról, az élet minden területén egyre inkább előtérbe kerül a változás. Az Extreme Digital csütörtöki sajtóeseményén meghívott előadóként Madar Norbert, a GKI digital üzletágvezetője beszélt az e-kereskedelmi trendekről és arról, hogyan gyűrűzött be a hétköznapjainkba a technológia.
A térképet szinte már teljesen leváltotta a GPS, derül ki egy februári felmérésből, de papíralapú újság helyett is hírportálokat olvasunk szívesen. Érdekes, hogy a harmadik leginkább átalakult terület a fényképek világa, az albumok helyett digitálisan tároljuk képeinket.
Az sem jellemző ma már, hogy személyesen vásárolnánk" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!