Egyre több magyar nyit az online vásárlás felé: főleg elektronikai cikkeket rendelünk online, míg élelmiszerért továbbra is inkább elfáradunk a boltba. A műszaki fókusz miatt a nők egyelőre kevésbé veszik ki a részüket az e-kereskedelmi piac növeléséből, de ez várhatóan változik a közeljövőben. Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója elmondta a Pénzcentrumnak, mi az a két út, ami szerinte közelebb visz a női vásárlókhoz.
Forrás: Pénzcentrum
Szerző: Háhner Petra
"Az online kereskedelmi forgalom 2016-ban 310 milliárd forint volt Magyarországon, és ahogy az új vásárlási formákra fogékony társadalmi réteg vásárlóereje növekszik, az internettől idegenkedők pedig idősödnek, a közeljövőben további dinamikus növekedés várható. De kik és főleg miket vásárolnak online? A legnagyobb hazai kereskedők tartanak-e az olyan nálunk is egyre szépszerűbb külföldi szereplők terjeszkedésétől, mint az Amazon vagy az Alibaba? Ezekről volt szó az Extreme Digital csütörtök esti rendezvényén, ahol Várkonyi Balázs ügyvezető igazgatóval beszélgettünk a hazai e-kereskedelmi trendekről.
Még mindig a műszaki cikkek az elsők
Az e-kereskedelem globális részesedése a teljes kiskereskedelemből 2016-ban 8,7 százalék volt, nálunk ez az arány csak 3,9 százalék, úgyhogy van némi lemaradásunk. Ismert márkákból azonban nálunk sincs hiány: a GKI Digital évente összeállítja a legnagyobb forgalmú online kereskedők listáját, amelyen az Extreme Digital három éve őrzi vezető pozícióját.
A tíz legnagyobb szereplő az e-kereskedelmi forgalom" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!