A Google keresője nagyon fontos részét kell, hogy képezze minden marketing stratégiának. Különösen egy webáruház esetén, hiszen az AdWords hirdetésekből, és az organikus találatokból értékes (érdeklődő) látogatókra tehetünk szert.
Forrás: Webshop-SEO
"Ezek kapcsán pedig nagyon nem mindegy, hogy milyen konkrét keresőkifejezésekre hirdetünk, vagy éppen keresőoptimalizálunk.
Ebben segít majd nekünk a kulcsszókutatás, amelyet ha jól csinálunk, úgy rengeteget spórolhatunk vele, ugyanis megtalálhatjuk azokat a kulcsszavakat, amelyek a legtöbb eredményt hozzák üzletünk számára.
A következőkben bemutatunk 5 eszközt, vagy ha jobban tetszik módszert, amelyek a segítségünkre lesznek a feladat elvégzésében.
1) Google Trends
A Google Trends értékes adatokkal szolgáltat nekünk a keresésekkel kapcsolatos trendekről, de ezek mellett kulcsszókutatásra is használhatjuk.
Ehhez írjuk be a fő kulcsszavunkat a keresőbe. Majd a jelentésben görgessünk le a „Kapcsolódó keresések” részhez. Itt láthatjuk azokat a legnépszerűbb vagy növekvő népszerűségű lekérdezéseket, amelyek" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!