5 módszer kulcsszó kutatáshoz, amit egy e-kereskedőnek érdemes ismernie
2017. május 03. írta: vecseilaszlo

5 módszer kulcsszó kutatáshoz, amit egy e-kereskedőnek érdemes ismernie

A Google keresője nagyon fontos részét kell, hogy képezze minden marketing stratégiának. Különösen egy webáruház esetén, hiszen az AdWords hirdetésekből, és az organikus találatokból értékes (érdeklődő) látogatókra tehetünk szert.

Forrás: Webshop-SEO

"Ezek kapcsán pedig nagyon nem mindegy, hogy milyen konkrét keresőkifejezésekre hirdetünk, vagy éppen keresőoptimalizálunk.

Ebben segít majd nekünk a kulcsszókutatás, amelyet ha jól csinálunk, úgy rengeteget spórolhatunk vele, ugyanis megtalálhatjuk azokat a kulcsszavakat, amelyek a legtöbb eredményt hozzák üzletünk számára.

A következőkben bemutatunk 5 eszközt, vagy ha jobban tetszik módszert, amelyek a segítségünkre lesznek a feladat elvégzésében.

1) Google Trends
A Google Trends értékes adatokkal szolgáltat nekünk a keresésekkel kapcsolatos trendekről, de ezek mellett kulcsszókutatásra is használhatjuk.

Ehhez írjuk be a fő kulcsszavunkat a keresőbe. Majd a jelentésben görgessünk le a „Kapcsolódó keresések” részhez. Itt láthatjuk azokat a legnépszerűbb vagy növekvő népszerűségű lekérdezéseket, amelyek" ... >>

keywords-research.jpg

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr5012433227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása