Webáruházad vásárlói szegmentációja ‒ alapok, vevőtípusok, gyakorlati tippek
2017. április 21. írta: vecseilaszlo

Webáruházad vásárlói szegmentációja ‒ alapok, vevőtípusok, gyakorlati tippek

Kaptál már olyan reklámlevelet, amelyben egyszerre akartak neked eladni csajos hétvégét, aftershave-et és plüssjátékokat? Ha igen, akkor máris tisztában vagy vele, miért kell szegmentálnod.

Forrás: AionHill
Szerző: Kerék Dániel

"Mit gondolsz, a levél címzettjei közül hányan verekedik át magukat a 20-30 ajánlaton, amíg találnak egy számukra relevánsat?

Nagyon kevesen.

Sokkal jobban jársz, ha a célközönségednek mindenhol – e-mailben, az oldaladon, hirdetésekben is – csakis olyasmit ajánlasz, legyen az akár termék akár tartalom, ami számukra releváns, ami tényleg érdekelheti őket.

Ha nem is tudtad, de valószínűleg a lelked mélyén sejtetted, hogy még a nyugati webáruházak háromnegyede (pontosan 73%-a) sem használ szegmentálást. Ez pedig hatalmas hiba a big data korában.

Ebben a cikkben részletesen végigvesszük, hogyan kerülheted el ezt a hibát, hogyan növelheted webáruházadban a konverziót, milyen konkrét módszereket kell alkalmaznod, hogy a konkurenciád elé kerülj." ... >>

szegmentalas.jpg

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr1312413293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása