INGYENES 22 oldalas e-book - Gyakorlati tanácsok tömören - Kezdőknek is érthető - Hasznos javaslatok bármely e-kereskedelmi oldalhoz
Forrás: DOCplayer - TestBirds
"Online kereskedelem: növekvő piac, erősödő verseny
Ma tele van az internet webshopokkal és hatalmas a verseny a vásárlókért. Magyarországon bizonyos termékkategóriákban - pl. IT, fotó, irodatechnika, telekommunikáció - már 20%-ot is elér az online vásárlások aránya, és ez a szám évről-évre dinamikusan növekszik. Itthon is egyre többen vásárolnak rendszeresen az interneten: között 25 %-ról 28%-ra emelkedett a havonta online vásárlók aránya. A magyar számok még elmaradnak pl. a csehekétől, ahol az elektronikai cikkek körében az online értékesítés aránya megközelíti a 39%-ot, így várhatóan látványos növekedés előtt állunk még itthon is. (Adatok forrása: GfK, február)
Egy ilyen gyorsan növekvő piacon a verseny is folyamatosan erősödik, a felhasználók pedig egyre több alternatíva közül választhatnak. Ebben a piaci környezetben egyre fontosabbá válik, hogy a webshopok az árakon kívül mással is megkülönbeztéssék magukat. Míg az aktív marketingkommunikáció növelheti a látogatók számát és a márkaismertséget, addig a felhasználói élmény optimalizásála sokkal kissebb befektetéssel ér el nagyon fontos hatást: élménnyé teszi a vásárlást, így javítja a konverziós arányokat és a visszatérő vásárlók számát." ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!