Évekig vártuk, melyik közösségi hálózat lesz, ami megszorongatja a Facebookot felhasználói számban és aktivitásban, de csak nem jött ilyen.
Forrás: Közösségi kalandozások - közösségi marketing tippek vállalkozásoknak
Szerző: Lévai Richárd
"Aki jött, az pedig elhullott.
Közben pedig, szinte észrevétlenül kialakultak olyan platformok, amik hasonló tömegeket tudnak megmozgatni.
Magyarországon ennek a legjobb képviselője a Messenger, aminek a MediaQ adatai szerint 4.6 millió felhasználója van.
Cserébe elég kevés cég használja.
Ezek közül az egyik kivétel a Telenor, amelyik az elsők között indított egy chatbotot, ami először olimpiai hírekről tájékoztatott, utána a berlini IFA-ról közvetített, később pedig a blogjuk cikkeit osztotta meg a feliratkozókkal.
Most továbbfejlesztették a botjukat, amelyiken már egy nyereményjátékot és egy tetrisz szerű játékot is kipróbálhatnak az emberek. Mindkettő jól mutatja egyébként a Messenger platform lehetőségeit, hiszen..." >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!