Az általános ecommerce adatoktól indulunk, de részletesen megnézzük majd azt is, hogy miért és hogyan vásárolnak vagy éppen nem vásárolnak egy oldalon a felhasználók, hogy mely csatornák a leghatékonyabbak és hol tart egyáltalán a mobiltelefonos vásárlás.
Forrás: AionHill
Szerző: Kerék Dániel
"Egy sziklaszilárd stratégiához nem csak a saját számaidat kell ismerned.
Az e-kereskedelemben előre kell gondolkodnod: ismerned kell a trendeket, benchmarkokat, a legfrissebb iparági statisztikákat ahhoz, hogy ne csak fenntartsd a növekedést, de felismerd azt is, hol kerülhetsz a konkurenseid elé.
[...]
Meredeken növekszik az online kereskedelem forgalma
2016 végén kb. 3,5 milliárd internet-felhasználó élt a világon, vagyis a teljes népesség 40%-a fért hozzá az online szolgáltatásokhoz. Közülük több mint 1 milliárdnyian vannak azok, akik vásároltak már az interneten keresztül terméket vagy szolgáltatást. (Sőt, az Invesp adatai szerint az online népesség 80%-a már használta arra a netet, hogy vásároljon valamit, 50%-uk egynél többször.)
Az e-kereskedelem globális forgalma 2015-ben már 1,55 trillió dollárra rúgott, 2016-ban viszont a Worldwide Retail Ecommerce Sales: The eMarketer Forecast for 2016 jelentés szerint már az 1,9 trilliót is elérheti – ami 23,7-os növekedést jelez előre.
Hosszú távon sem törik meg a tendencia az elemzők szerint, 2019-re már 3,4 trillió dolláros globális e-kereskedelmi forgalmat várnak, persze nagyrészt az offline üzletek kárára.
Átlagos konverzió és a csatornák hatékonysága
A Compass adatbázisa a teljes e-kereskedelmi szektorból..." >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!