Kockázati tőke finanszírozással indul az innovatív magyar ötlet a piacon.
Forrás: Technokrata Szerző: Schmidtka Zoltán
"A felhasználók számára már elérhető a Fullcard nevű új okostelefon applikáció, amely egyben képes kezelni a különböző hűségkártyákat, az aktuális…
Idén minden eddiginél koncentráltabban indult az ünnepi szezon az e-kereskedelemben: a webáruházak 54%-a készült akciókkal a múlt heti Fekete Péntekre. Az óriási láznak pedig úgy tűnik meg is lesz a hatása: a kereskedők 18%-os bővülést várnak az idei ünnepi szezontól –…
Internet nélkül mára elképzelhetetlenné vált a karácsony: a net nemcsak az ünnepi előkészületekben és a családi látogatások megszervezésében, de az ajándékok beszerzésében is segít. Az idei évben várhatóan kétmillióan fogják karácsonyi ajándékaikat (is) online…
A magyar vásárlók kifejezetten "akcióvadászok", még ha megengedhetik maguknak, akkor is inkább akciós termékeket vesznek.
Forrás: Netkutatások.hu
"72 százalékuk már hallott a Black Friday-ről, a fekete péntekről, és egyre többen élnek is a karácsonyi bevásárlási szezon…
Az automatizált vásárlás jövőképét mutatja be az Amazon új szolgáltatása. Már nem csak gombnyomásra rendelhetőek újra az utántölthető termékek, hanem a hálózathot csatlakozó termékek mérik a fogyasztást, és ez alapján maguk adják fel a rendelést.
Forrás: HWSWSzerző:…