Tudják, mit veszünk, megmondják, kik vagyunk
2016. december 29. írta: vecseilaszlo

Tudják, mit veszünk, megmondják, kik vagyunk

A vállalatok marketingstratégiájuk kialakításakor még csak most kezdik kihasználni a különféle bigdata-eszközöket.

Forrás: Computerworld
Szerző: Mallász Judit

"Jóllehet a big data - az összegyűjthető hatalmas mennyiségű ügyféladat, majd annak szakszerű elemzése - korábban elképzelhetetlen lehetőségeket teremt a vállalatok marketingjében, a gyakorlatban jelenleg, néhány kivételtől eltekintve, csak a nagyvállalatok élnek a technológia ezen eszközeivel. A jelenség nem országfüggő, a közepes méretű, világszerte csupán néhány millió ügyféllel rendelkező vállalatok még csak tapogatódzó lépéseket tesznek ebbe az irányba, a kicsik pedig inkább csak megfigyelőként követik a nagyok világát. Egy-két éve Magyarországon is megfigyelhető, hogy néhány multinacionális vállalat hazai részlege mellett magyar tulajdonú cégek is - a marketingstratégiájuk kidolgozásakor - már szakszerűen alkalmazzák a bigdata-eszközöket.

- Amikor egy cég marketingjében elkezdik használni a különféle bigdata-eszközöket, általában a vásárlók CRM-hez kapcsolódó adataiból indulnak ki. Tapasztalatom szerint azonban" ... >>

big-data.jpg

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e- Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok  |  Hasznos webes eszközök  |    Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr1312031553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása