A mesterséges intelligencia vethet véget az értelmetlen marketingkampányoknak.
Forrás: Technokrata
Szerző: Schmidtka Zoltán
"Valódi személyes kommunikáció több milliárd emberrel? Ez tegnap még elképzelhetetlen volt, ma már viszont valóság. Az Emarsys Technologies kifejlesztette az Artifical Intelligence Marketing (AIM) megoldást, amely abban segíti a vállalatokat, hogy egy időben ügyfelek milliói számára küldhessenek egyéni igényekre szabott ajánlatokat.
Az Emarsys AIM bevezetése nem sokkal azután történik, hogy az Emarsys októberben bejelentette, a korábbi 33 millió dolláros befektetés mellé újabb 22.3 millió dolláros befektetést kapott a TPG befektetési társaságtól. A befektetés kifejezetten az olyan innovatív mesterséges intelligencia megoldások kutatását és fejlesztését támogatja, mint az Emarsys AIM.
Az AIM megkönnyíti a marketingesek munkáját, és javítja a kampányok minőségét az adatokon alapuló mesterséges intelligencia megoldások automatizálásával. Leveszi" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e- Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!