Forrás: Adatblog - That's AALL.
Szerző: Bánóczy Zoltán
"Az eddig webszájtok mérésre szakosodott gyártók eggyel feljebb helyezik a scope-ot: olyan keretrendszereket építenek, melyek eddig ismeretlen rugalmassággal képesek bármit informárcióvá alakítani, amit mi képesek vagyunk beléjük tölteni. A telefonközponttól a pénztárgépekig, a beléptetőrendszerektől a liftekig, a parkolórendszerektől a ügyfélirányító megoldásokig, a wellness-szállodákon belüli vendégmozgástól egészen addig, hogy milyen bannert LÁTOTT és HOL a tegnapi vásárlónk. Vagy mindezt együtt.
MINDEN EGY
A nagy adathalmaz, a big data, az utóbbi időben gyakran használt kifejezés. Minden egyes cég és szervezet rendelkezhet vagy már rendelkezik a tevékenységével kapcsolatos, nagy mennyiségű és összetett adattal. Ennek gyűjtése és elemzése, majd az elemzésre alapozott döntések nélkül fenntartható üzleti modell 2012-ben nem létezik. A kifinomult méréstechnikai megoldásokból következő adatvezérelt üzleti gondolkodás minden iparágban nyerteseket fog kitermelni - ami természetesen nem a belépő szintű Google Analytics ismeretekből táplálkozik. A magas szintű (web)analitikai megoldások a mérőrendszerek fejlődésével együtt mozognak, alkalmazásukkal jókora információs előnyre lehet szert tenni. Ami tavaly nagyon innovatív megoldásnak számított, az ma már a nagyközönség számára is hozzáférhető. Azok a state-of-the-art mérési megoldások pedig, melyeket ma valósítanak meg az új kereteken belül, lehetővé teszik, hogy ne vak követőként viszonyuljunk a vélt trendekhez.
AZ ADAT JOBBÁ TESZ
Szeretjük okosnak gondolni magunkat, hozzáértőnek és rutinosnak. Ez azonban jó esetben csak a stabil középszerre elegendő;" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!