Forrás: HVG (A HVG.hu korábbi cikkeit csak regisztrált felhasználók olvashatják. A regisztráció ingyenes)
"Az online kereskedelem forgalma – a szolgáltatások értékesítése nélkül – az elmúlt évben elmaradt a 160 milliárd forintos várakozástól, és 155 milliárdot ért el az 1,4 millió vásárlás révén. Ám már ez is a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom 2,4 százaléka. Miután a tavalyelőtti szinthez képest így is 18 milliárd forinttal emelkedett az interneten értékesített termékek értéke, és a növekedés dinamikája változatlannak látszik, a szakma azt sem tartja kizártnak, hogy idén az ágazat teljesítménye elérheti akár a teljes kiskereskedelmi forgalom 3 százalékát is, ami 175–180 milliárd forintos online forgalmat jelentene – írja a Világgazdaság.
Azért sem könnyű kenyér ez, mert az előírások szerint a webáruházakban megrendelt terméket nyolc napon belül vissza kell vennie a kereskedőnek, hiszen egy cipő fotója alapján nem lehet eldönteni, kényelmes-e. Azonban vannak, akik megrendelnek egy tévét, és a foci-Eb nyolcadik napján szomorúan közlik, hogy nem vált be. És rendelnek egy másikat másik cégtől. Madar Norbert, a GKIeNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. szakértője elmondta, hogy Magyarországon a vásárlástól való elállás aránya átlagosan" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!