Forrás: HD marketing - webanalitika a gyakorlatban (HD)marketinges szemmel
Szerző: Bay Áron
"Természetesen ahhoz hogy ezt mérni tudjuk nem elegendő elhelyezni az alap mérőkódot minden aloldalban, további részletes beállításokat igényel a rendszer. Ezt részletekbe menően jelen bejegyzésben nem fogom bemutatni, azt viszont igen, hogy ha a hivatalos Analytics Developers Guide leírása alapján végezzük el a módosításokat, akkor milyen mutatókat tudunk elemezni és hogy az egyes pontokat mire tudjuk felhasználni.
Milyen eredményeket/jelentéseket vizsgálhatunk?
• Bevétel
• Konverziós arány
• Átlagos kosárérték
• Termékek teljesítménye
• Termékek eredménye cikkszám szerint
• Termékek eredménye kategóriák szerinti bontásban
• Tranzakciók
• Látogatások száma a vásárlásig
• Vásárlásig eltelt idő
Természetesen ezek közül a termék szintű jelentések csak akkor tartalmaznak értékeket, ha ezeket a belső rendszerünk át tudja adni az e-kereskedelmi mérőkódnak. A mérést két részre bontva kell vizsgálnunk, egyrészt mert a tranzakcióra illetve a termékre vonatkozó részeket külön paraméterekkel méri a rendszer, másrészt pedig azért mert bizonyos információkat mindenképpen át kell adnunk, néhány viszont opcionális.
A következő kódmintában" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!