Forrás: Webshop Labor - a legmodernebb megoldások boszorkánykonyhája
Szerző: Vincze Ádám
"Ez az expo tulajdonképpen 2 in 1 esemény volt két fő témával: e-kereskedelem és "integrated marketing". Ez utóbbi alapvetően az alkalmazott (főleg online) marketing eszközök hatékonyságnöveléséről szólt főleg B2B szereplőknek szólt, de rengeteg hasznos ötlettel szolgált e-kereskedőknek is. Elsősorban ezeket az ötleteket igyekszünk a továbbiakban megosztani.
Az Expon közel 50 kiállító volt jelen, három különböző teremben, párhuzamosan folytak az előadások. Mivel a WebShop-Expertstől csak ketten vettünk részt az expon (Vincze Ádám és Zajdó Csaba), ezért sajnos - munkamegosztás ide vagy oda - nem sikerült minden szemináriumot végighallgatni, de így is tetemes mennyiségű tapasztalat és érdekesség gyűlt össze a nap végére.
Ami a szervezést és a kiállítókat illeti: megdöbbentő volt a profizmus amivel találkoztunk. Minden látogató vonalkóddal ellátott kitűzőt kapott, amit a meglátogatott standoknál "lecsippanthattak" a kiállítók, ezáltal megszerezve a digitális névjegykártyáinkat. Profi standok, reklámanyagok, demo bemutatók és értékesítők tömkelegével találkoztunk bármerre mentünk, és rengeteg volt az olyan piaci szereplő, melyek a magyar piacon még kvázi nem létező szolgáltatásokat hirdettek (pl. csatorna aggregátorok, affiliate networkerek, drop shipping szolgáltatók, konverzió optimalizáló cégek, kereső motor szolgáltatók, stb.). Van még hova fejlődnünk idehaza, az biztos.
I. Hogyan befolyásolják a nagy webes keresők a weboldalakkal kapcsolatos elvárásokat
Az E-Commerce terem első előadása" ... >>
A cikksorozat folytatása:
Pillantás a jövőbe - Manchester E-commerce Expo beszámoló, 2. rész
Pillantás a jövőbe - Manchester E-commerce Expo beszámoló, 3. rész
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!