Forrás: Social Times - a közösségi média marketing oldala
"Korábban, még a Facebook profil régi designjánál megmutattuk annak a kutatásnak az eredményét, amely azt vizsgálta, hogy vajon mit néznek meg a felhasználók elsősorban a profil oldalakon. Ugyanezt a vizsgáltatot most elvégezték az új Timeline-ra vonatkozóan is, és a két eredményt összehasonlították.
Az új forma teljesen megváltoztatta a Facebook-élményt, így az EyeTrackShop webkamera segítségével ismét vizsgálat alá vonta a felhasználókat, és megállapították, hogy az emberek kevesebb időt fordítanak a falon lévő posztokra és a hirdetésekre, sőt tovább nézegetik a márkák borítófotóját, mint azok posztjait." ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!