Forrás: SG - Informatika & tudomány
"Mindez az Atreo Kognitív Kutató Intézet legutóbbi vizsgálatából derült ki, melyet az Invitel, a távközlési piac kiemelt szereplője újratervezés előtt álló weboldalán végzett. Az eye-tracker olyan, különlegesen érzékeny kamerákból álló rendszer, amely milliméterre pontosan rögzíti, mit néz meg a vizsgálati alany egy honlapon, egy reklámanyagon, prospektuson, termékcsomagoláson, bolti polcsoron vásárlás közben, vagy az utcán sétálva, kocsit vezetve.
"A weboldalunk újratervezés előtt áll, éppen ezért fontosnak tartottuk, hogy kutatást végeztessünk azzal kapcsolatban, hogy az oldalon mi működik jól és mi kevésbé. Ebben az esetben azonban nem kizárólag eye-tracking vizsgálatot készíttettünk, hanem kértünk mellé usability szakértői elemzést is" - mondta el Liptay Gabriella, az Invitel marketingkommunikációs igazgatója. "A kutatás és az elemzés közösen világított rá, hogy" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!