Forrás: Mediapiac
""Nem folytatja működését a tavaly májusban elkezdett formában az Árbarátok" – erősítette meg értesülésünket Dunai András, a Sanoma Media Újmédia-divíziójának vezetője. A médiacég ugyanis úgy látja, hogy a kuponos piac nem fejlődik úgy, ahogyan remélték. "A kuponos piac nem nő tovább, egyelőre tavaly év végén elérte a csúcspontját. Mi úgy látjuk, Magyarországon még mindenki veszteséges, a globális piacvezető Groupon is tartósan mínuszban van" – tette hozzá.
A Sanoma becslése szerint havi 70-80 millió forintnyi jutalék bevételt lehet kivenni a szegmensből, amin jelenleg is hatvannál több szereplő osztozik, igen egyenetlen arányban. Dunai úgy látja:" ... >>
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!