Forrás: Index
Szerző: lica
"A Nellymoser Boston bevásárlóközpontjában végzett felmérése alapján például a karácsonyi szezonban az üzletek 7,2 százaléka használt QR-kódot. A kód megjelenik az áru mellett, a vevők ezt okostelefonjukkal leolvasva plusz információt kapnak a termékről.
A kiskereskedők többnyire csak erre használják a QR-kódot, hogy további információt adjanak a termékekről. Jellemzően a tizen- és huszonévesek olvassák le a kódot, mely elsőre jó poénnak tűnik, de a sokadik leolvasás már nem nyújt annyi érdekességet, hogy tartósan is használják ezt a lehetőséget a vásárlók – legalábbis a tapasztalatok ezt mutatják.
Pedig a felhasználási lehetőségek végtelenek, de még nagyon gyerekcipőben jár az egész. Egy amerikai barkácsbolt például használati utasításokat, bútorok összeszerelési útmutatóját köti QR-kódokhoz. Vagyis a vásárló megveszi a terméket, kap hozzá egy kódot, otthon pedig meg tudja nézni videón, hogyan kell összerakni a bútort – mindezt segítségként a hivatalos leírás mellé. Érdemes volt használni a QR-kódot, a vásárlások száma megháromszorozódott néhány hét alatt.
Újfajta felhasználási módként is elkezdték használni a QR-kódot virtuális boltokhoz. A vásárlók" ... >>
QR kód és a tehenek! Rendhagyó és sikeres online - offline marketing akció
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!