Performance marketing
2012. április 24. írta: vecseilaszlo

Performance marketing

A performance marketing és a social media alapvetően megváltoztatja az online marketing arcképét - vagy mégsem? Evolúciós mérföldkő vagy evolúciós zsákutca? 

 

Forrás: Evolution Social Media & Performance - Evolution konferencia '12

"Kontroll alatt: idő, pénz, figyelem, hatékonyság
A médiafogyasztó ideje és a reklámra fordítható pénzek nagysága véges, esetenként még zsugorodhat is, ha másért nem, hát a médiafelületek folyamatos osztódása miatt. Új és még újabb eszközök bevetése (változás és/vagy fejlődés) szükséges az időért és a pénzért. Aktuális divatok, valóban használható új marketing- és médiaeszközök bevetése, térnyerése tartja mozgásban a piacot, a kreativitást, a figyelem állandó fenntartását." ... >>

Nagy Barnabás a performance marketing előnyeiről

 

Szávuly Krisztián a performance based kampányokról

  

Dunder Krisztián a performance based kampányokról

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok 
 |  Hasznos webes eszközök  |   Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr794459890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása