A performance marketing és a social media alapvetően megváltoztatja az online marketing arcképét - vagy mégsem? Evolúciós mérföldkő vagy evolúciós zsákutca?
Forrás: Evolution Social Media & Performance - Evolution konferencia '12
"Kontroll alatt: idő, pénz, figyelem, hatékonyság
A médiafogyasztó ideje és a reklámra fordítható pénzek nagysága véges, esetenként még zsugorodhat is, ha másért nem, hát a médiafelületek folyamatos osztódása miatt. Új és még újabb eszközök bevetése (változás és/vagy fejlődés) szükséges az időért és a pénzért. Aktuális divatok, valóban használható új marketing- és médiaeszközök bevetése, térnyerése tartja mozgásban a piacot, a kreativitást, a figyelem állandó fenntartását." ... >>
Nagy Barnabás a performance marketing előnyeiről
Szávuly Krisztián a performance based kampányokról
Dunder Krisztián a performance based kampányokról
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!