Forrás: Konverzióoptimalizálás útmutató ingyenes [print] kiadvány
Szerző: Dunder Krisztián és Flekács Zoltán
"Belátható tehát, hogy ezeknek az oldalaknak kiemelkedő jelentőségük van a látogatók figyelmének felkeltésében, megtartásában, és a konverziós cél felé történő továbbirányításában.
A céloldalak ennek megfelelően az alábbi jellemzőkkel bír(hat)nak:
1. Megszokott navigációs elemek hiánya: megakadályozandó, hogy a látogatók elhagyják a gondosan felépített konverziós csatornát.
2. Csak egy bizonyos forrásból elérhetők: a jobb beazonosíthatóság és a kampány sikerességének követése céljából nem mutat közvetlen link ezekre az oldalakra, tehát csak az adott kampányból érkezhetnek látogatók (social media, PPC, email, banner).
3. Egy konverziós cél: a lehető leghatékonyabban kell, hogy szolgálják a kampány konverziós célját, legyen az vásárlás, hírlevél feliratkozás, vagy bármi más. E köré a cél köré kell felépíteni az egész céloldalt.
A céloldalak előnyei
A fentiekből már kiderülhetett, miért érdemes speciális céloldalakat használni ahelyett, hogy minden kampányból minden látogatót egységesen a kezdőoldalra irányítana, ahonnan azután gyakran nehezen indulnak tovább, vagy adott esetben feladva a keresgélést, azonnal továbbállnak. Ezt az arányt egyébként látványosan ki lehet mutatni a kezdőoldali bounce rate (visszafordulási arány) és a különböző forrásból érkező látogatók együttes elemzésével." ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!