Forrás: SG.hu - Informatika & Tudomány
"A 2010-es 6,4 milliárd jüanről (224 milliárd forint) tavaly 10,7 milliárd jüanre (374 milliárd forint) nőtt a luxustermékek on-line kereskedelme Kínában - derül ki az internetes trendeket vizsgáló iResearch felméréséből. A bővülés a következő években biztosan folytatódik, az értékesítés 2015-re akár a 37 milliárd jüant (1,3 ezer milliárd forint) is meghaladhatja. Ez azt jelenti, hogy a luxuscikkek adásvétele Kína világhálón bonyolított kereskedelmének akár 8 százalékát is kiteheti majd. "A internetes luxuscikkek piaca még szerény méretű az országban. Mi az iparág robbanására várunk"... >>
Vecsei László hírblog tudástára az e-Commerce, e-Business, ill. a magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, m-Commerce témakörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
INGYENES TUDÁSTÁR: szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom| Állás.
Javasolj - Használd - Oszd meg!