Forrás: e-commerce blog
Szerző: Horváth Ernő
"Van tehát egy oldal, ahol az elmúlt 30 napban 95.000 egyedi látogató fordult meg, kb 8%-os a konverziós arány (érzem, hogy nem hiszitek el, a magyar átlag 1-2%-os, de higyjétek el, látom 8% és pont) ez egészen pontosan valamivel több, mint 12.000 tranzakciót feltételez az elmúlt hónap folyamán. Szóval láthatjátok, hogy itt már nincsen statisztikai hiba, vagy legalábbis minimális. Több, mint 8000 Facebook rajongó van, napi több, mint 2-3 post, tehát azt is mondhatjuk, hogy aktívak.
A mérés a Google legújabb (egyik legújabb) eszközét a Multi-Channel Funnels használtuk, aminek az az előnye, hogy nem azt nézi, hogy a látogató először/vásárlás előtt közvetlenül hol találkozott velünk, hanem azt nézi, hogy a látogató hány interakciót csinált végig velünk. Milyen csatornákon keresztül hányszor és honnan látogatta meg az oldalt, mire eljutott oda, hogy végre nálunk vásároljon.
Kiderülhet végre az, hogy melyik eszközünk mennyire erősen számít bele a vásárlásba. Nem először és nem utoljára, hanem folyamatában! Merthogy" ... >>
Forrás: www.weevermedia.com
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.