Forrás: Eu vonal
"Elektronikus kereskedelem: hatalmas lehetőség
Az online vásárlások a teljes uniós kiskereskedelmi forgalomnak mintegy 3%-át teszik ki. Ennek növelése nem csak az eladók számára kedvező, de a fogyasztók számára is előnyös lehet, mivel csökkentheti az árakat és bővítheti a kínálatot. Az elektronikus kereskedelem, mindemellett munkahelyeket teremt és serkenti a gazdasági növekedést is. Az internetes gazdaság minden megszüntetett nem internetes állás helyett 2,6 új online állást hoz létre, és még a vidéki vagy a világtól elzárt területeken is szélesebb választékot kínál a fogyasztóknak - áll a Bizottság közleményében, amely szerint az elektronikus kereskedelem és az online szolgáltatások a következő öt év során a foglalkoztatás és a növekedés akár 20%-át is kitehetik.
Az Európai Bizottság új javaslatai ezért több akadályt is elhárítanának az online kereskedelmi szolgáltatások arányának növelése elől, azzal, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.