Forrás: BTL.hu - tények, trendek, tanulmányok...
Szerző: Vámos Éva
"A Bookline, Magyarország legnagyobb internetes könyváruháza működésének 10 éve során többmilliós termékkínálattal és 700 ezer regisztrált felhasználóval bíró internetes vállalattá vált, melynek termék- és szolgáltatáskínálata messze túlmutat a kezdeti elképzeléseken.
A társaság korábban elfogadott termékbővítési stratégiájának köszönhetően már a 2011-es, rekorderedményeket felmutató karácsonyi szezonban is több százezer könyvön kívüli termék szerepelt a webáruház kínálatában, melyeket január 15-től új márkanéven és a Shopline.hu webcímen érhetnek el a vásárlók. Shopline ernyőmárkaként funkcionál a jövőben, amely virtuális polcokat biztosít majd több saját almárkának, illetve a bolt-a-boltban rendszer keretein belül számos hazai és nemzetközi márkának is. A társaság" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.