Forrás: IT Business Online
Szerző: Kiss Gábor
"Andrew Mason a legjobb úton halad afelé, hogy legenda legyen belőle, persze az, hogy legendás siker vagy legendás bukás lesz cége, még nem tudható. Ami bizonyos, hogy az általa megalkotott Groupon értékét a tőzsdére lépése pillanatában 12,7 milliárd dollárra becsülték, ezzel második a Google 2004-es 23,1 milliárdja után. Andrew Mason legendás szerénységével talán még ma sem hiszi el, hogy az egykor melléktermékként létrejött Groupon már nem csupán piacvezető világcég, de átírta az internetes kereskedelemről vallott nézeteket.
Autodidakta webdesinger
Andrew Mason nem sokat árul el gyermekkoráról, igyekszik mindig az átlagos kisvárosi fiú szerepét magára venni, ám nehéz hétköznapi srácként kezelni valakit, aki 15 évesen indította első, pékáru-házhozszállító vállalkozását. A vállalkozói kedven kívül azonban Mason szinte teljesen elkerülte a nagy tech-titánokra jellemző életutat, és nem egyetemi tanulmányai alatt, nem az ott megismert emberekkel és nem egy garázsból indította útjára világrengető vállalkozását. Végzettségét tekintve" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.