Egy közelmúltban megjelent amerikai felmérés szerint az online médiafogyasztókat sokkal kevésbé zavarjak a reklámok, mint azokat, akik a tévében nézik a sorozatokat vagy filmeket. Ez azért tűnik furcsának, mert az online tartalmakat böngészők sokkal több reklámot kénytelenek elviselni, mint offline médiafogyasztó társaik, mégis jóval toleránsabbak.
Forrás: Index
"A FreeWheel nevű cég felmérése szerint az online videókba ágyazott, azok előtt vagy után leadott reklámok nézettségi adatai ráadásul nagyobb mértékű növekedést mutatnak, mint maguké a videóké. 2011 utolsó negyedévében a FreeWheel 7,2 milliárd alkalommal rögzített reklámokra vonatkozó találatot, ami több mint kétszer annyi, mint az előző évben mért 3,1 milliárdos találatszám. Ugyanebben az időszakban a neten elindított videók száma elérte a" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.