Forrás: HVG (A HVG.hu korábbi cikkeit csak regisztrált felhasználók olvashatják. A regisztráció ingyenes)
Szerző: Szabó M. István
"75 százalékos árengedmény memóriapárnára, ötven százalékos a Csabai Kolbászfesztiválra szóló belépőkre és "ultra-kedvezmény" kollagén indukciós terápiára - ilyenek szerepelnek a több tucatból álló aktuális akciós ajánlatok között.
"Csak annyi" kell a közösségi vásárlás megvalósulásához, hogy a vevők száma elérjen, vagy meghaladjon egy előre rögzített létszámot - vagyis hogy limitáltált közeg egyszerre akarja megvenni a terméket vagy igénybe venni a szolgáltatást.
A kolbászfesztivál és a párna gyorsan teljesíteni is tudta ez utóbbi kritériumot, de a riport írásakor a kozmetikai szolgáltatás sem állt már messze attól, hogy a jelzett kedvezmény életbe léphessen. Hihető vagy sem, az ezeket az öleteket felhajtó alkuszcégek itthon még két évesek sincsenek, de egyes becslések szerint naponta már jóval több, mint egymillió hírlevelet küldenek szét.
35 országból az egyik
A közösségi vásárló piacot szimplán "bónuszos-kuponos" ragadványnévvel illeti a köznyelv, amiben valószínűleg az is visszatükröződik, hogy a legtöbben" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben