Forrás: Kutatócentrum
"Az interneten keresztül letölthető, kedvezményes vásárlásra jogosító kuponokat kínáló weboldalak ugyan még csak növekedési pályájuk elején járnak, hatásuk már hazánkban is egyértelműen érezhető. A KutatóCentrum által készített, évente megjelenő E-Shopping Report legfrissebb adatai szerint az elmúlt egy évben nagyot ugrott az online vásárlók aránya: míg a kutatássorozat 2010-es adatai szerint a 18-64 éves, rendszeres internetező lakosság csupán 48 százaléka vásárolt egy év alatt legalább egyszer a világhálón, addig 2011-re ez arány 61 százalékra nőtt. A növekedésben nagy szerepe van az előbb említett, közösségi vásárlást kínáló oldalaknak, a szinte már naponta újabb és újabb árkedvezményekkel előrukkoló kuponok ugyanis számos vásárlót csábítanak az online piacterekre." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.