Forrás: BrandTrend
"Októberben az utazom.com és az Olcsó receptek Facebook oldalak gyűjtötték a legtöbb rajongót a Front Page Communications és a Fészbuker.hu adatai szerint, ha nem számítjuk a kifejezetten átverésre épülő, kamu oldalakat. Mindkettő a "Mennyire vagy jó szakács?" kérdést használó alkalmazás vírusként terjedő tulajdonságát kihasználva érte el az óriási növekedést.
Az utazom.com így 352 ezer, az Olcsó receptek pedig 171 ezer új rajongót gyűjtött az előző hónapban - dacára annak, hogy megoszlanak a vélemények módszerük szabályszerűségéről. Hasonló, vírusként terjedő oklevelekkel operáló megoldással növelte táborát a Drukka.hu (205 ezer új rajongó), a Bonduelle, a zöldségek legjava (108 ezer új rajongó), valamint az Agárdi Pálinka (28 ezer új rajongó) is.
Ami a kamu oldalakat illeti, ezekből is jutott bőven a hazai Facebook felhasználóknak: a Nézd meg, hogy ki nézte meg az adatlapodat nevű átverés például 218 ezresre duzzadt a hónap végére. A Mentos-Cola párosítás is komoly eredményeket ért el, persze nem teljesen úgy, ahogyan arra a brand menedzserek vágynak. A Nézd meg azt a lányt aki bevett egy Mentost és ivott rá Colát Facebook átverés, valamint "fiús" változata egyaránt" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.