A mobil pénztárca pörgetheti fel a kuponos vásárlást
2011. október 30. írta: vecseilaszlo

A mobil pénztárca pörgetheti fel a kuponos vásárlást

A magyar kuponos alkuszcégek jövőjét alapvetően befolyásolhatja a mobil pénztárca elterjedése. Kedden technológiatörténeti mérföldkőhöz érkezünk: három magyar cég lehetővé teszi a mobiltelefonos fizetési módot. Köztük van a közösségi vásárlásban utazó Bónusz Brigád. Ebből az alkalomból szemügyre vettük, mennyit érnek a magyar kuponos cégek.

Forrás: HVG (A HVG.hu korábbi cikkeit csak regisztrált felhasználók olvashatják. A regisztráció ingyenes)
Szerző: Szabó M. István

"75 százalékos árengedmény memóriapárnára, ötven százalékos a Csabai Kolbászfesztiválra szóló belépőkre és "ultra-kedvezmény" kollagén indukciós terápiára - ilyenek szerepelnek a több tucatból álló aktuális akciós ajánlatok között.

"Csak annyi" kell a közösségi vásárlás megvalósulásához, hogy a vevők száma elérjen, vagy meghaladjon egy előre rögzített létszámot - vagyis hogy limitáltált közeg egyszerre akarja megvenni a terméket vagy igénybe venni a szolgáltatást.

A kolbászfesztivál és a párna gyorsan teljesíteni is tudta ez utóbbi kritériumot, de a riport írásakor a kozmetikai szolgáltatás sem állt már messze attól, hogy a jelzett kedvezmény életbe léphessen. Hihető vagy sem, az ezeket az öleteket felhajtó alkuszcégek itthon még két évesek sincsenek, de egyes becslések szerint naponta már jóval több, mint egymillió hírlevelet küldenek szét.

35 országból az egyik
A közösségi vásárló piacot szimplán "bónuszos-kuponos" ragadványnévvel illeti a köznyelv, amiben valószínűleg az is visszatükröződik, hogy a legtöbben a piacon legkorábban eszmélt  Bónusz Brigád nevű magyar start up társaságot, valamint a külföldi tőkéből indult Kupon Világot ismerik.
A "mindenki nyer" -elvre épülő modell azonban rövid időn belül széles körben elterjedt.  A win-win-szituáció tetszett a termékkel vagy szolgáltatással kereskedőnek, mert célzott marketinggel azonosíthatja a vevőit, miközben gyorsan és kis költséggel tud megszabadulni a készleteitől. Tetszett a vevőnek, aki potom áron talál rá egy-egy termékre (aminek a megvásárlásán persze lehet, hogy nem is gondolkodott volna); és tetszett az alkuszcégnek is a jutalék miatt.

A siker hátterében nyilvánválóan" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: 
online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr493333550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása