Marketingkutatói innovációk: tanácsadás, kütyük, célcsoporthoz igazított módszerek
2011. október 21. írta: vecseilaszlo

Marketingkutatói innovációk: tanácsadás, kütyük, célcsoporthoz igazított módszerek

A kedvezőtlen gazdasági körülmények miatt a hazai piackutatási iparág teljesítménye harmadik éve stagnál, és a várakozások szerint az idei év sem hoz látványos elmozdulást. Az NRC ügyfélkapcsolati igazgatója szerint az online kutatás lehet az a szegmens, ahol növekedés várható. Rabcsánszki Laurával, a cég ügyfélkapcsolati igazgatójával arról beszélgettünk, hogy milyen innovációkra van szükség az ügyfelek költséghatékonyabb kiszolgálásához.

Forrás: MédiaPiac.com

"A Piackutatók Magyarországi Szövetsége (PMSZ) és a Professzionális Piackutatók Társasága (PPT) adatgyűjtése szerint hazánkban jelentős az elmaradás az online kutatások területén: értékbeli arányuk 2010-ben 6 százalék volt, ami alig több mint a nemzetközi átlag negyede. Ennek kapcsán Rabcsánszki Laura, az NRC ügyfélkapcsolati igazgatója úgy látja, hogy válság érezhető mindegyik szektorban, amelyikkel kapcsolatban vannak, illetve magában a piackutatási ágazatban is. Tavaly 17 milliárd forintot, közel ugyanannyit költöttek a honi cégek piackutatásra, mint az azt megelőző két évben, ami megfelel a nemzetközi trendeknek, ez alól csak a feltörekvő piacok jelentenek kivételt.

"Az online piackutatás nálunk kihasított részesedése valóban kevés a nyugat-európai vagy amerikai 20-25 százalékos arányhoz képest, ám az internet-penetráció terjedésével éppen ez az a rés, ahol rugalmas megoldásokkal elérhetőek a kívánt célcsoportok”. Hozzáteszi: a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) havi adatai szerint" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: 
online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr643318933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása