Forrás: MediaPiac.com
"Az árérzékenység a hajtóerő
Mostanra már nem olyan rejtélyes dolog az e-kereskedelem az ukrán fogyasztóknak sem - derül ki a Gemius friss adataiból. A válaszadók mind hallottak már az internetes vásárlásról és több mint 50 százalékuk ki is próbálta azt, ami jelentős növekedés 2009-hez képest.
A netes vásárlás terjedésének egyik fontos tényezője az ukránok árérzékenysége, bár a fogyasztók szerint az túlzás, hogy ez lenne a legfőbb indok. Ezzel együtt a válaszadók több mint fele szerint jobban megéri online vásárolni, mint hagyományos üzletekben.
Összességében tehát az látható, hogy e beszerzési forma népszerűsége nő, miközben a kételyek csökkennek. Persze még mindig akadnak olyanok, akik szerint kockázatos vagy bonyolul az online vásárlás, de számuk csökken.
Vásárlással kapcsolatos általános attitűdök. "A saját tapasztalatai vagy mások véleménye alapján, Ön szerint online vásárolni..." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.