Forrás: Webshop Labor - a legmodernebb megoldások boszorkánykonyhája
Szerző: Lakatos Balázs
"Néhány évvel ezelőtt ez még annyit jelentett, hogy az Iwiw-en azon versenyeztünk, hogy kinek van több ismerőse, és bele sem gondoltunk, hogy milyen lehetőségek rejlenek ebben az egészben. Ma pedig a televíziós reklámok 30-40%-a nem is magát a terméket, vagy egy internetes oldalt hirdet, hanem a cég, vagy termék „Facebook page”-ét (pl. Budapest Bank – Dalbir Kérdez).
Ha egy vállalkozó, vagy konkrétan egy webáruház tervezi a közösségi médiában való megjelenést, akkor hamar ki fog derülni, hogy ez nem egy egyszerű hirdetési felület, amiért fizetünk, megjelenik és nincs is vele több dolgunk, hanem csak várni a vásárlókat. Ez egy hosszú távú, stratégiai folyamat, amivel folyamatosan foglalkozni kell. A cikkemben igyekszem bemutatni, hogy a közösségi média milyen stratégiai és taktikai változásokat jelent egy webáruház életében!
Közösségi média a közösségi oldalakon kívül
Fontos megjegyeznünk, hogy a „közösségi média” és a „közösségi média marketing” nem csak a Facebookról, és az azon való megjelenésről szól. A közösségi médiára" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.