Melyik a leghatékonyabb online hirdetési forma?
2011. szeptember 21. írta: vecseilaszlo

Melyik a leghatékonyabb online hirdetési forma?

A magas kattintásszám nem garantálja a jó teljesítményt. A legnagyobb büdzsével rendelkező telekommunikáció szektorban például a 14 vizsgált iparág közül a legrosszabb az átkattintási arány - derül ki a gemiusAdMonitor riportból.

Forrás: BTL.hu

"A 2010 negyedik negyedévi adatok alapján a megjelenések és a kattintások számában is előkelő helyezést értek el a nagyobb, 728x90, 750x90, 920x110 méretű hirdetések, míg a hatékonysági mutatóikat figyelve már más a helyzet, hiszen CTR értékeik mind átlagon aluliak voltak. A leghatékonyabb a “Toplayer” formátum volt, mely - valószínűleg agresszív mivoltának köszönhetően -, kiemelkedő 2,22 %-os CTR-t tudhatott magának, ami jóval meghaladja a 0,26 %-os átlagot. Hatékonysága ellenére mindössze 220 ezres megjelenésszámmal rendelkezik, így a 15 legnépszerűbb formátum közül ezzel találkozhattak a legritkábban hazánk internet-felhasználói - írja a www.news4busimess.hu.

Az egyes ágazatok online hirdetési aktivitását tekintve, nem meglepő, hogy a legnagyobb marketing büdzsékkel rendelkező “telekommunikációs” és “pénzügyi” szektorok birtokolták a kampányok legnagyobb részét (23,6% és 11,5%), illetve hirdetéseik együttesen az összes megjelenéseknek majdnem a kétharmadát tették ki. A további 13 kategória osztozik a megjelenések megmaradt részén, mely igen csak tagolt képet mutat a 0,3%-os részesedést elért “ruházati cikkek és kiegészítők” kategóriától, egészen a 7,7%-os “autóipar”-ig.

A magas megjelenés- és kattintásszám csakúgy, mint a hirdetési formátumok esetében, az egyes iparágak tekintetében sem garantálta a jó teljesítményt. A" ... >>

Gemius közlemény: Átfogó jelentés a hazai display piac helyzetéről – hasznos „benchmarking” adatok Gemiustól >>
Kapcsolódó információ: - gemiusAdmonitor riport - A legnépszerűbb és leghatékonyabb display hirdetések CZ,HU, PL, SK, RO >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS
olvasódhoz

 
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: 
online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr573231879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása