Forrás: Népszabadság Online
Szerző: Szabó Brigitta
"Az áruházláncok újságjaiból, magazinokból kivágható kedvezménykuponok már szinte senki számára nem ismeretlenek, igaz, egy 2009-es felmérés szerint a fogyasztók 47 százaléka negatívan állt hozzájuk. Úgy voltak vele, hogy ami olcsó, vagy leértékelt, az szégyellnivaló. Ehhez társult a kuponos vásárlás okozta bonyodalom, a sokszor ellenszenves eladói hozzáállás.
Az online felületen kuponnal próbálkozó cégeknek ezek mellett szembe kellett nézniük a netes vásárlást jellemző bizalmatlansággal is. Annak ellenére, hogy az első bónuszt/kupont kínáló magyar internetes oldalak még nincs egy éve, hogy elindultak, 2011. áprilisban már a 14-74 év közötti lakosság 1,5 százaléka vásárolt is ilyen módon terméket, szolgáltatást – derül ki a GKIeNET a Corvinus Egyetem E-business Kutatóközpont közös kutatásából.
A kuponos vásárlásokra építő internetes cégek 50 százalékos, vagy a feletti kedvezményekkel vásárlásra csábítják a fogyasztókat, akik egy idő után már nem feltétlenül azért látogatnak az oldalra, mert szükségük van valamire, hanem mert" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.