A kiskereskedelmi láncok egyre jobban megfelelnek a vásárlók elvárásainak és ezt mind hatékonyabban kommunikálják. Leginkább azon boltok márkaértéke nőtt az elmúlt öt évben, melyek a márkaépítésben és a boltszámnövelésében élen jártak – állapítja meg többek között a Nielsen ShopperTrends kutatása. Napjaink fogyasztói számára fontosabb lett a korábbiakhoz képest a vásárlás hatékonysága, a termékek és a kiszolgálás minősége, a választék, valamint a jó ár-érték arány.
Forrás: Mai Piac
Szerző: Vágyi Erik - a Nielsen fogyasztói kutatás osztályvezetője
"Minőség és választék
Az élelmiszer-kiskereskedelem modernizálódásának kezdetén gyakran elegendőnek bizonyult megnyitni egy új hipervagy szupermarketet, diszkontot. Akkoriban az ismertség, a tájékozottság már fontos szerepet játszott a boltválasztási döntésekben. Öt éve a boltismeret 46 százalékos súllyal szerepelt a Nielsen Bolti Márkaérték Indexében, mostanra ez 35 százalékra csökkent. Ezzel szemben a bolti imázs összetevőinek szerepe jelentősen megnőtt az elmúlt öt év alatt: 54 százalékról 64-re emelkedett a súlyuk. Fontosabb lett, mint korábban a minőség, a választék, a vásárlás hatékonysága, az ár és az elérhetőség. Összességében" ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr802453970
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.