A Google, a Facebook és a Youtube agresszív benyomulása miatt nőtt ekkorát az online piac részesedése Magyarországon – mondta Vaszily Miklós, az Origo vezérigazgatója az idei, 11. alkalommal megrendezett Internet Hungary egyik kerekasztal-beszélgetésén.
Forrás: Kreatív.Online
Szerző: Lausek Esther
"Örökké visszatérő kérdés a piacon, hogy ezen a kis nyelvi szigeten – mármint Magyarországon – van-e értelme a lokális tartalomnak, és érdemes-e befektetni a hazai digitális termékekbe, vállalkozásokba. György Péter magyar digitális értékről szóló magasröptű kedd délelőtti előadásához szorosan kapcsolódva ezt a piac érintett szereplői is megvitatták Siófokon.
Van esély az Origo és az Index mellett?
A Kálmán Olga vezette kerekasztal-beszélgetés címére, azaz hogy van-e értéke az online magyar termékeknek, a válasz inkább összetettnek tűnt, mint egyszerűnek. Veszelovszki Zsolt, a Port.hu vezetője saját piacukra vonatkozóan egyértelmű nemmel felelt, hiszen ők adatbázisokkal foglalkoznak, amelyeknél a megrendelőknek az a lényeg, hogy minél több ország szerepeljen benne. „Legjobb, ha az egész világot lefedjük, hiszen mindenhol ugyanazok a termékek vannak, a megrendelők ráadásul szeretnék az adatokat egyetlen megbízható forrásból beszerezni” – mondta, de hozzátette: a régiónak viszont nő az értéke, ez egyre inkább érdekli az ügyfeleiket.
„A régióban a lengyel, a török és az orosz online cégeknek van értéke” – fűzte ehhez Kövér József, a tőkebefektető 3tsCapital vezetője, miközben a Vatera ügyvezetője, Gerő Viktor azért megjegyezte," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.