Az üzenetküldés, a kommentelés, a blogolás, az információk megosztása és a ’like’-olás mára az interneten eltöltött idő 22%-át teszi ki havonta – tájékoztat a Nielsen.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"A Nielsen statisztikái szerint minden négy és fél online töltött percből egyet közösségi hálózatokon vagy blogokon töltenek. Összességében az internetezők havonta 110 milliárd percet tartózkodnak ezeken az oldalakon.
A tanulmány mérföldkőként értékeli azt, hogy globálisan immár az internetezők háromnegyede blogokat vagy közösségi oldalakat látogat. Ez az arány egy év alatt 24%-ot emelkedett. Emellett áprilisban a felhasználók átlagosan hat órát töltöttek közösségi oldalakon, míg 2009 áprilisában ez az érték csupán 3 és fél óra volt.
A legnépszerűbb közösségi márkák a Facebook és a YouTube. Brazíliában a lista elején végzett az Orkut is, a Google tulajdonába tartozó közösségi oldal is.
A comScore nemrégiben arról számolt be, hogy a felhasználók" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.