Sokakat meglephet a cím, hiszen azt hallani, hogy az e-kereskedelem a SEO-ról és SEM-ről szól, enélkül halálra van ítélve egy online shop. A legfrissebb nyugat-európai felmérések azonban azt igazolják, hogy egyre kisebb jelentősége van a Google-nak és a hasonló szolgáltatásoknak az e-boltok forgalmának növelésében.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"De hogy is lehet ez? Minden weben értékesítő oldal üzemeltetője arra törekszik, hogy jó helyezéstérjen el a találati listán, ugyanis azt hihetnénk,hogy innen érkezik a legtöbb vásárló. A német Fittkau and Maass piackutató és tanácsadó cég a napokban kiadott, az e-Commerce jelenével és jövőjével foglalkozó tanulmánya viszont rávilágít arra, hogy habár az internetezők 98%-a használja a keresőmotorokat, azok segítségével kutatja fel a benne felmerült kérdésekre a válaszokat, termékleírásokat, értékeléseket, illetve egyéb hasznos információkat keres, mégis nem ez a legtöbb pénzt eredményező forrás az online kereskedők számára. A szakemberek általmegkérdezettek 42,5%-a azt nyilatkozta, hogy az URL begépelésével, tehát a Google féle szolgáltatások" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.