Néhány órával azt követően, hogy tegnap megírtam, hogy a Facebook utolérte az iWiW-et a magyar piacon, az Origo Adhouse közleményt adott ki "Az iWiW is nő" címmel.
Forrás: Webisztán - webcserkészet 2.0
Szerző: Hírbehozó
"Erről úgy értesültem, hogy az iWiW vezetője Twitteren, majd a postomhoz írt kommentben is felhívta a figyelmemet arra, hogy az "iWiW látogatottsága folyamatosan nő", és bár a növekedés mérsékeltebb, szerinte egy ilyen "szaturált" piacon nem is lehetséges már dinamikusan növekedni.
Ugyanakkor a statisztikák azt mutatják, hogy a Facebooknak nagyon is sikerül dinamikusan növekednie ezen a mégoly "szaturált" piacon is. Legalábbis az év eleje óta tapasztalható robbanásszerű növekedési rátájuk egyértelműen ezt bizonyítja.
Visszatérve az alapfelvetésre, miszerint az iWiW ennek ellenére képes növekedni... A fent említett origós közleményből elsőre valóban az tűnik ki, hogy az iWiW" ... >>
Reakció:
Körkörös ökörködés
A jól védett erődnek az előnye támadáskor mutatkozik meg: bárhonnan jön az ellenség, túl lehet élni, nem fogják elfoglalni. De a jól védett erőd egyben hamis biztonságot és mindenekfölött röghözkötést is jelent: ha megvan az erős védelem, vajon ki akar majd tiszta szívvel és bátran újabb földeket hódítani? A jól védett erőd feladata a védelem, nem a terjeszkedés.
A terjeszkedéshez szabadcsapatok kellenek. Az erődhöz viszont hátország.
Forrás: Onlinemarketing blog - online marketing // hírek // információk // érdekességek // vélemények //
Szerző: Berényi Konrád
"Ez jutott eszembe Hírbehozó írása kapcsán, amelyet az iwiw és a Facebook kapcsán, az iwiw esélyeiről írt.
"Számomra jelenleg pár dolog tűnik biztosnak: az egyik az, hogy az iWiW valóban tudott nőni 2009-hez képest. Ugyanakkor az idei évi tendenciákból az is világos, hogy ez a növekedési ütem erőteljesen lelassult. Mindeközben a Facebook öles léptekkel mássza meg a hazai látogatottsági toplistát..."
A Facebook terjeszkedését önmagában nem a divat diktálja. Ez nagyon kevés lenne. Akkor mi a titkuk? Lehet, idehaza annyira nem is érezzük, de miért van az, hogy egyre több szolgáltatás a Facebook-hoz képest működik?" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.