A változatosság kedvéért ma is voltam konferencián. Most viszont szigorúan online témában: VI. Mfor Marketing Konferencia - Hirdetők, médiumok, trendek - Merre tart az online reklámpiac?
Forrás: Onlinemarketing blog - online marketing // hírek // információk // érdekességek // vélemények //
Szerző: Berényi Konrád
"Bár megmondom őszintén, főleg az első fele érdekelt, és nem is tudtam sajnos csak az első szünetig maradni. De amit láttam, az érdekes volt.
Mivel a Twitteren elég sokat írtam, és ma sikerült - úgy érzem - a lényeget ott elmondani, így akit a tételes beszámoló érdekel, az erre nézzen szét.
És akkor a benyomásaimról és a véleményemről.
Szar van a palacsintában, emberek. Megváltozott a világ, a hirdetők mást akarnak, mint ami jó a tartalomszolgáltatóknak. És ez most nagyon komoly. Ugyanis a tartalomszolgáltató piac évekig egy olyan üzleti modell alapján működött, amely alapja a hirdetési bevételek voltak: jól tervezhető, nagy összegű és nagy lélegzetű kampányok biztosították azt a stabil bevételt, amire lehetett újságírókat, szerkesztőket, programozókat, értékesítőket felvenni, ami a haszon lehetőségét is felcsillantotta.
Na ez az, ami most egyre kevésbé van. Azt nem mondom, hogy nincs - szerencsére -, de olyan megoldásokat kérnek egyre többen, ami" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.