Keresőoptimalizált szövegírás rejtelmei
Forrás: WebMa keresőmarketing blog
"A legfontosabb szempont, amit mindig érdemes szem előtt tartanunk, hogy a szöveget minden esetben az olvasóknak, vagyis az embereknek írjunk, soha nem a keresőrobotok számára. Ezért minden esetben elsősorban arra kell törekednünk, hogy az általunk megírt szöveg szabatosan megfogalmazott, érthető szöveg legyen, amely segíti látogatóinkat a weboldalunk témájában történő elmélyülésben. Természetesen emellett egyidejűleg törekednünk kell arra is, hogy a keresők elvárásainak is megfeleljünk, azaz megfelelő mennyiségben kell alkalmazunk a kulcsszavakat is keresőptimalizált szöveg írásakor.
Optimális kulcsszósűrűség a szövegben
Számos tanulmány foglalkozik a kulcsszavak megfelelő gyakorisággal történő alkalmazásának rejtelmeivel, amelyek egyetértenek abban, hogy az ideális kulcsszósűrűség magasabb, mint 1%. A felső határról már megoszlanak a vélemények, a konzervatívabb optimalizálási irányt követők maximum 5%-ot javasolnak, de egyes szakmai berkekben még 8-10% körüli kulcsszó sűrűséget sem tartják eltúlzottnak.
Ezek a számok önmagukban nem jelentenek túl sokat, mert természtesen azt is figyelembe kell venni, hogy milyen formában, milyen ragozással használjuk az egyes kulcsszavakat és kifejezéseket - ez különösen a magyar nyelv esetén fontos -, és azt is, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.