A világ 23 országának polgárai körében készült Ipsos online felmérés szerint a netezők kétharmada több időt szán az internetezésre hetente, mint amennyit tévénézéssel tölt. A 2009 novembere és 2010 januárja között a Canada.com számára készített Ipsos kutatás alapján úgy tűnik, hogy minden vizsgált országban elveszítette hegemóniáját a televízió az internetezők körében.
Forrás: Menedzsment Fórum - Induló tőke minden napra
"A Global Advisor felmérés során 24 ezer internetezőt kérdeztek meg 23 országban internetezési és televízió nézési szokásairól. A 23 ország mindegyikében meghaladja az 50 százalékot azon internetezők aránya, akik több időt fordítanak a világhálóra, mint a televízióra.
A legalacsonyabb arányt Belgiumban találjuk, ahol mindössze a kutatásban részt vevő internetezők 55 százaléka nyilatkozott úgy, hogy több időt tölt a net előtt, mint a TV-vel, a legmagasabb arányt – 89 százalékot – pedig Kínában mérték az Ipsos kutatói. Magyarország a középmezőnyben szerepel, 67 százalékos arányunk a világátlagot közelíti. Az élmezőny további országai:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.