Bár az online kereskedelmi portáloknak nem kell az üzlethelyiség bérléssel foglalkozniuk, de ettől még az utcai üzletek, vagy bevásárlóközpontok nem avulnak el teljesen - állítja a Jones Lang LaSalle szakértője, Pál Erika.
Forrás: Napi Gazdaság
"A Jones Lang LaSalle Retail 2020 piackutatási sorozatának Online Gold Rush - Online Aranyláz című legutóbb megjelent kiadása rámutat, hogy milyen folyamat vezet a jövő generációjának online kereskedelmi innovációihoz. Látható az az ellentmondás, hogy a már jelenleg is csak online értékesítéssel foglalkozó vállalkozások sok esetben nélkülöznek minden kereskedelmi tapasztalatot, mégis a semmiből a csúcsra juthatnak néhány hónap leforgása alatt.
Pál Erika, a Jones Lang LaSalle kiskereskedelmi üzletágának vezetője úgy látja, az online kereskedelem még mindig gyerekcipőben jár - főleg hazánkban -, de a következő évtizedben ez drámai változáson megy majd át. Az online értékesítés eddigi nehézségei várhatóan enyhülni fognak és ezzel együtt nőni fog a vásárlók bizalma az ilyen jellegű, kényelmet biztosító vásárlások iránt. Ma már sok, hagyományosan értékesítő kereskedelmi hálózat ugyan felismerte az online értékesítés előnyeit, de" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.