Egy friss tanulmány ismételten rávilágított a nemek közötti különbözőségre az online reklámra való fogékonyságot illetően. Ezek szerint másképpen viszonyulnak a nők az internetes hirdetésekhez, mint az erősebbik nem tagjai.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
""Gender-kutatásunk eredményeként megállapítottuk, hogy jelentős különbség van a webes reklám fogadtatásában a nemek között. Olyan fontos adatokat szolgáltatott nekünk a legutóbbi felmérésünk, melyeknek köszönhetően a jövőben képesek leszünk specifikus hirdetéseket megalkotni"- nyilatkozta a tanulmányt készítő InteractivMedia vezetője Oliver Wolde. A jelentésből kiderül, hogy a gyengébbik nem képviselői fogékonyabbak az online reklámok iránt, ám azt is megtudhatjuk, hogy a nők mindinkább az esztétikus, érzelmeket is közvetítő hirdetési formákat kedvelik. A férfiak számára viszont" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.