Más-más reklámból ért a férfi és a nő
2010. július 09. írta: vecseilaszlo

Más-más reklámból ért a férfi és a nő

Egy friss tanulmány ismételten rávilágított a nemek közötti különbözőségre az online reklámra való fogékonyságot illetően. Ezek szerint másképpen viszonyulnak a nők az internetes hirdetésekhez, mint az erősebbik nem tagjai.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


""Gender-kutatásunk eredményeként megállapítottuk, hogy jelentős különbség van a webes reklám fogadtatásában a nemek között. Olyan fontos adatokat szolgáltatott nekünk a legutóbbi felmérésünk, melyeknek köszönhetően a jövőben képesek leszünk specifikus hirdetéseket megalkotni"- nyilatkozta a tanulmányt készítő InteractivMedia vezetője Oliver Wolde. A jelentésből kiderül, hogy a gyengébbik nem képviselői fogékonyabbak az online reklámok iránt, ám azt is megtudhatjuk, hogy a nők mindinkább az esztétikus, érzelmeket is közvetítő hirdetési formákat kedvelik. A férfiak számára viszont" ... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz


Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr562139470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása