Forrás: Sitebuilder blog
"Internetes kereskedelem szempontjából eddig elsősorban a termékek egyesével történő ajánlása, akciós ajánlatok, illetve a lájkolás szerepelt a repertoárban, (plusz a Static FBML) mely tehnikák természetesen megfelelően használva jól támogatják az értékesítést, és ügyes közösségépítő ötletekkel már komoly felhasználótábort lehet elérni. Termékek értékesítését a facebook oldalon segítő újabb eszköz a ShopTab nevű alkalmazás, amellyel a webáruház teljes kínálatát a facebook oldalra vihetjük, kategorizálva, és nagyon könnyen, egyszerűen. A shoptab tulajdonképpen egy új tab-ot ad hozzá a facebook oldalhoz, shop elnevezéssel, amelyen listázásra kerülnek a termékek. Az app fapadosan egyszerű, nem is igazi e-commerce megoldás, inkább afféle katalógus (de halkan megsúgom, folyik a fejlesztése), és akár az árösszehasonlító oldalak esetében," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.