Ordíts a bannerrel!
2010. február 10. írta: vecseilaszlo

Ordíts a bannerrel!

A bannerek egyre inkább inkább próbálják aktivitásra bírni a felhasználókat, már nem elég, ha látjuk vagy rákattintunk egy hirdetésre. Sajnos általában ez a bevonás kimerül az egér tologatásában és a kattintgatásban, pedig sokkal több lehetősége is lehetne a kreatívoknak.

Forrás: Adserver blog.hu
Szerző: Erőss Csaba


"Korábban már volt szó a blogban olyan bannerről, mely a pénzünket vagy a barátainkat vonta bele a hirdetésbe, a Dolby reklámja viszont mással hat ránk, és a hangszálainkat dolgoztatja meg.

Ami külön érdekessége ennek a hirdetésnek, hogy nem csak a banner változik a hang hatására, hanem a neki helyet adó weboldal is. A Dolby Laboratories a Fandango nevű mozis portállall közösen hozta össze ezt a megoldást, mely a Dolby Sorround Sounds mozi szintű hangzását hivatott demonstrálni.

A végső kivitelezés kifejezetten tetszetős," ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr271744678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása