A bannerek egyre inkább inkább próbálják aktivitásra bírni a felhasználókat, már nem elég, ha látjuk vagy rákattintunk egy hirdetésre. Sajnos általában ez a bevonás kimerül az egér tologatásában és a kattintgatásban, pedig sokkal több lehetősége is lehetne a kreatívoknak.
Forrás: Adserver blog.hu
Szerző: Erőss Csaba
"Korábban már volt szó a blogban olyan bannerről, mely a pénzünket vagy a barátainkat vonta bele a hirdetésbe, a Dolby reklámja viszont mással hat ránk, és a hangszálainkat dolgoztatja meg.
Ami külön érdekessége ennek a hirdetésnek, hogy nem csak a banner változik a hang hatására, hanem a neki helyet adó weboldal is. A Dolby Laboratories a Fandango nevű mozis portállall közösen hozta össze ezt a megoldást, mely a Dolby Sorround Sounds mozi szintű hangzását hivatott demonstrálni.
A végső kivitelezés kifejezetten tetszetős," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.