Elindult a Metropol hirdetőknek szóló microsite-ja
2010. február 10. írta: vecseilaszlo

Elindult a Metropol hirdetőknek szóló microsite-ja

Év eleji megújulását követően erőteljes kampányba kezdett a Metropol napilap. Az országos reklámkampány célja, hogy felkeltse az olvasók érdeklődését a megújult és tartalmasabb napilapra, valamint felhívja a hirdetők figyelmét...

Forrás: BTL.hu - Below the line magazin

"a hirdetések hatékonyságára, a büdzsé hasznosabb elköltésére. A napilap hirdetői számára egy külön microsite-ot is létrehozott (www.metropolbusiness.hu/reklamkoltesibajnoksag), ahol január 25-től két héten keresztül online nyereményjátékban vehetnek részt az oldalra regisztrált vendégek.

A „Virtuális Reklámköltési Bajnokságban” különböző szórakoztató megközelítésben mutatnak be hirdetési alternatívákat, amelyben eredményes megoldásként a Metropolt megjelenik." ... >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr181744698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása