Év eleji megújulását követően erőteljes kampányba kezdett a Metropol napilap. Az országos reklámkampány célja, hogy felkeltse az olvasók érdeklődését a megújult és tartalmasabb napilapra, valamint felhívja a hirdetők figyelmét...
Forrás: BTL.hu - Below the line magazin
"a hirdetések hatékonyságára, a büdzsé hasznosabb elköltésére. A napilap hirdetői számára egy külön microsite-ot is létrehozott (www.metropolbusiness.hu/reklamkoltesibajnoksag), ahol január 25-től két héten keresztül online nyereményjátékban vehetnek részt az oldalra regisztrált vendégek.
A „Virtuális Reklámköltési Bajnokságban” különböző szórakoztató megközelítésben mutatnak be hirdetési alternatívákat, amelyben eredményes megoldásként a Metropolt megjelenik." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.