...Amerikában. Ezzzel a felvezetéssel indult a 2009-es Interactive Local Media konferencia Los Angeles-ben.
Forrás: Adserver blog.hu
Szerző: Erőss Csaba
"Az eseményt szervező BIA/Kelsey által kiadott előrejelzés szerint a mostani 897 millió dolláros költés 2013-ra 1,9 milliárdra fog nőni. Amerikában a display hirdetések 10,2 százalékánál alkalmaznak geotargetet, de ez az arány a másfélszeresése nőhet, köszönhetően elsősorban a kis- és középvállalkozásoknak, akik jelenleg az összes földrajzi célzás 5 százalékát produkálják, de a 4 év múlva már előreláthatóan közel egyharmadát fogják.
A KKV-k számára azért lehetnek vonzóbbak a geotargetálásos display hirdetések, mert alacsonyabb a CPC költségük és egyszerűbben megérthető a működésük is, mint a kereső hirdetések esetén. Míg egy lead költsége" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.