Mi működik a közösségi médiában?
2010. február 03. írta: vecseilaszlo

Mi működik a közösségi médiában?

A közösségi oldalakon leggyakrabban használt marketing technikák nem feltétlenül a legjobbak is.

Forrás: Mediainfo.hu - médiások médiája

" A 2009 szeptemberi MarketingProfs kutatásban B2B és B2C hirdetőket kérdeztek meg közösségi média aktivitásaikról - ismerteti az eMarketer cikke alapján a DMSZ hírlevele.

A leggyakoribb eszköz, amit a Facebookon használnak, a státusz frissítéseken keresztül igyekezett látogatókat a céges anyagokat tartalmazó oldalakra kalauzolni. A második legnépszerűbb eszköz pedig a vásárlók ismerősnek jelölése volt.

A leghatékonyabb azonban a Facebook-alkalmazás létrehozása, melyet csupán a válaszadók kevesebb mint negyede tett meg. Mind a B2C, mind a B2B hirdetők arról számoltak be, hogy a rajongói kérdőívek eredményesek voltak - ez a harmadik legnépszerűbb eszköz.

Nem meglepő, hogy a hirdetések vásárlása - még a targetált is - bizonyult a legkevésbé hatékony megoldásnak a közösségi média marketing területén.

Csakúgy, mint a Facebookon, a Twitteren is az volt a hirdetők legfontosabb célja, hogy növeljék a forgalmat. Ezt a legtöbbször" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.   

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr261723812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása