A közösségi oldalakon leggyakrabban használt marketing technikák nem feltétlenül a legjobbak is.
Forrás: Mediainfo.hu - médiások médiája
" A 2009 szeptemberi MarketingProfs kutatásban B2B és B2C hirdetőket kérdeztek meg közösségi média aktivitásaikról - ismerteti az eMarketer cikke alapján a DMSZ hírlevele.
A leggyakoribb eszköz, amit a Facebookon használnak, a státusz frissítéseken keresztül igyekezett látogatókat a céges anyagokat tartalmazó oldalakra kalauzolni. A második legnépszerűbb eszköz pedig a vásárlók ismerősnek jelölése volt.
A leghatékonyabb azonban a Facebook-alkalmazás létrehozása, melyet csupán a válaszadók kevesebb mint negyede tett meg. Mind a B2C, mind a B2B hirdetők arról számoltak be, hogy a rajongói kérdőívek eredményesek voltak - ez a harmadik legnépszerűbb eszköz.
Nem meglepő, hogy a hirdetések vásárlása - még a targetált is - bizonyult a legkevésbé hatékony megoldásnak a közösségi média marketing területén.
Csakúgy, mint a Facebookon, a Twitteren is az volt a hirdetők legfontosabb célja, hogy növeljék a forgalmat. Ezt a legtöbbször" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.